Re: pckurier: linux, windows, beos. i nic wiecej?

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sat 26 Jun 1999 - 09:23:31 MET DST

On Sat, 26 Jun 1999 03:49:46 +0200 (CEST), Michal Koslinski wrote:

>Czesc All!
>
>wlasnie zabieram sie za czytanie tego artykulu. i juz wstepniak mnie
>zazzloscil. mowa w nim o dwoch systemach: linuxie i windowsie oraz o "trzeciej
>mozliwosci". ale nie o tym chcialem napisac.
>
>zastanawiam sie czy nie moznabylo by zredagowac artykulu o naszym os/2 o
>starym, ale jakze na czasie, systemie. przeciez w naszym gronie sa osoby, ktore
>potrawia pisac, a team moglby wspomoc pomyslami. autorzy podpisali by sie pod
>swoim dzielem i podziekowali by teamowi (o ile skala pomocy bylaby warta tego :)
>).

> [...]
Pare tygodni temui byl w PCQ artykul o Aurorze. Ja ustalalem w redakcji i od dluzszego
czasu sie zbieram do napisania artykulu pogladowego na obecna systuacje OeSa
(zupelnie subiektywnego) i musze sie w koncu zebrac :) Jednak co do czystego opisu
systemu, to nie jestem pewien, czy redakcja by puscila, bo... takie juz byly. Trzeba
wpasc na jakis pomysl.... Moze np. artykul o upiekszaczach OeSa? (takie tematy sda
chwytliwe)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl