karty dzwiekowe

Autor: Jan Bieńkowski (janb_at_polbox.com)
Data: Wed 16 Jun 1999 - 19:02:35 MET DST

pOsdrowienia
Witam

Po 4 miesiącach życia w świecie ciszy postanowiłem zmienić kartę dżwękową.
Dotychczas miałem kartę opartą na chipie OPTi931.
Przed instalacją FIX'a 10US odtwarzała MIDI i CD. Natomiast nie odwarzała WAV.
Po fixie sterownik wcale się nie ładuje tylko zgłasza błąd
już na Dzień Dobry. W zwązku z tym udałem się dzisiaj do sklepu celem dokonania
zakupu Sound Blastera( wiem że OS ma sterowniki do SB).
Były PCI 64 i PCI AWE 64. Postanowiłem spradzić płyty dołączne do karty -
okazało się , że sterowniki są do W'311'95'NT. Do OS nie ma.
Na moje pytania o sterowniki do OS/2 sprzedawca powiedział , że przecież są do
wszystkiego (chyba chodziło mu o wszystkie W). OS/2 to
dla niego W'95/osr2. Ręce mi opadły. Sklep jest w centrum Stolicy.
Moje pytania:
- czy te karty chodzą pod OS''em
- może ktoś z Was używa innych kart (tylko , żeby były jeszcze produkowane)
- a może ktoś zmusił OPTi do pracy pod OS'em

pOSdrowienia
Jan Bieńkowski