Re: karty dzwiekowe

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_asua.org.pl)
Data: Thu 17 Jun 1999 - 15:31:11 MET DST

On Wed, 16 Jun 1999 18:20:29 +0200 (CEST), Jan Bie˝kowski wrote:
>Po 4 miesi cach ycia w Âwiecie ciszy postanowi em zmieniŠ kartŕ d wŕkow .
>Dotychczas mia em kartŕ opart na chipie OPTi931.
>[...]
>- czy te karty chodz pod OS''em
>- a mo e kto zmusi OPTi do pracy pod OS'em
 z tego co pamietam, Acer montowal chipset dzwiekowy Opti na sowich
plytach glownych, i owszem po zainstalowaniu Warp 3 PL, karta
dzialala.. ale to bylo dawno i w dodatku nie na moim sprzecie..
>- mo e kto z Was u ywa innych kart (tylko , eby by y jeszcze produkowane)
ja mam ESS 1688 czy jakos tak i chodzi bez problemow, generalnie jesli
chcialbys wymienic karte, ale zeby dziala pod OS/2, poszukaj czegos ze
chipsetem Crystal, te karty w tej chwili chyba maja najlepsze
sterowniki, ktore jeszcze sa ulepszane (co prawda nie obsluguja mixer
api - ale IoCtl'e z wersji 2.0 tak :))

 jesli temat kart z chipami Crystal kogos interesuje, na
www.os2voice.org w dziale Voice SpeakUp Transcripts jest log ze
spotkania z autorem sterownikow pod OS/2, ewentualnie od razu mozna
zajrzec na http://www.crystal.com
 pOSdrawiam
 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl
 Asu'a member http://www.asua.org.pl