Re: TeamOS/2 (bylo: Zakupy)

Autor: kelcon (kelcon_at_search.pl)
Data: Tue 25 May 1999 - 10:06:53 MET DST

Adam Płaszczyca wrote:

> Aleś palnął... Najgorsze strony jakie widziałem.
Nie napisalem, ze mi sie podobaja, ale taka jest tendecja. Lepszym
przykladem jest msn.com, nie jest to co prawda cudo ale funkcjonalnosc
jest zachowana. Zreszta nawet ibm.com nie ma wcale duzo grafiki bo
wiekszosc tego da sie uzyskac poprzez umiejetne operowanie <TABLE>

> Pamiętaj, że nasze strony mają dostarczać informacji.
Zgadza sie, ale coz szkodzi wykonac atrakcyjny (!) layout a potem
uzupelniac go trescia. Czy zrobienie pojedynczego szablonu a nastepnie
wklejanie do niego zawartosci jest takie trudne ?!?

> Ten system ma tą włąśnie zaletę, że nie jest do końca graficzny. PM
> Shell jest jedynie programem działąjącym w środowisku OS/2 które samo w
> sobie jest znakowe. I chwała mu za to. Dzięki temu ktoś, kto zna trochę
> system może o wiele szybciej pracować. To, że M$ na każdym kroku
> powtarza, że graficzne=noeocześniejsze=lepsze nie znaczy, że musimy w to
> wierzyć.
Tak ale ilu znajdziesz ludzi "oswieconych" w Polsce ?
Poniewaz zaczynalem od 286+HERC to tryb tekstowy jest dla mnie
naturalny, ale jak widze znajomych ktorzy nie potrafia skopiowac pliku w
shellu to o czyms swiadczy... a teamos/2 ma promowac OS/2 wlasnie wsrod
TYCH ludzi.

--
Pozdrawiam,
  Lukasz Keler +48 604 640 124