Re: Toshoba Satelite 4000 C & Video

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_micros.micros.com.pl)
Data: Tue 25 May 1999 - 10:56:44 MET DST

> Inny driver? Ja się z tym egzemplarzem męczyłem dość długo, ale wszystko
> na nim w końcu ruszyło (łącznie z tą PCMCIA Xircoma... fuj... ).
> Ale co się w inecie naszukałem...

 To nie TEN egzemplarz Adamie.... To jest zupelnie inna toshiba, zupelnie
inny wlasciciel i problem raczej nie w driverze...

  Po standardowej instalacji (VGA !!!) otwarcie jakiejkolwiek sesji
dosowej fs powoduje wygasniecie monitora (cos tam dostaje, bo mu leda
swieci normalnie a nie jak przy braku sygnalu) nie pomaga wpisanie na
slepo 'exit', czyle sprawa jest powazniejsza... daje sle wylaczyc 'prawie
normalnie' (czyli C-A-D i startuje bez checkdiska na poczatku).

  Zainstalowanie drivera nie wchodzi w gre (Driver mam oryginalny od
producenta z zaznaczeniem, ze dla tego modelu) bo wymaga w trakcie
istalacji ustalenia typu monitora czyli uruchomienia SVGA w pelnoekranowej
sesji dos czyli ...