Grafika na www (bylo: Re: TeamOS/2 (bylo: Zakupy))

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_asua.org.pl)
Data: Wed 26 May 1999 - 00:08:19 MET DST

On Tue, 25 May 1999 11:45:35 +0200 (CEST), kelcon wrote:
>Nie napisalem, ze mi sie podobaja, ale taka jest tendecja. Lepszym
>przykladem jest msn.com, nie jest to co prawda cudo ale funkcjonalnosc
>jest zachowana. Zreszta nawet ibm.com nie ma wcale duzo grafiki bo
>wiekszosc tego da sie uzyskac poprzez umiejetne operowanie <TABLE>
no wlasnie a strony IBM'a laduja sie jak krew z nosa...
>Zgadza sie, ale coz szkodzi wykonac atrakcyjny (!) layout a potem
>[...]
>shellu to o czyms swiadczy... a teamos/2 ma promowac OS/2 wlasnie wsrod
>TYCH ludzi.
90% mojego sieciowego czasu spedzam z domu, za posrednictwem polaczenia
modemowego przez tpsa, ceny jakie mamy wszyscy wiemy, to tez
<przeklenstwo>kurwica</przeklenstwo> mnie trafia jesli potrzebuje sciagnac cos
waznego a siedze i czekam az sie 'ladny wyglad strony' zaladuje (zdarza mi sie
odpuscic sobie taka strone), liczy sie INFORMACJA nie oprawa, to nie gotyk tylko
20wiek!! Takie podejscie jak moje nie jest tez obce innym ludzion zobacz chocby na
www.rockmetal.art.pl, grafika jest tylko w galeri (trudno zeby nie byla) i na niektorcyh
recenzjach jest zdjecie okladki, wiecej nie ma nic! (nie ma tez syfavy i syfascriptu) i nikt
nie narzeka, zreszta dyskusja na temat tego jak team powinien wygladac byla juz jakis
czas temu na liscie, a obecny wyglad to jej efekt.
 ughhhh....
 Ihsahn
ps. zauwazylem ze strony przesycone grafika sa przewaznie Tworzone under windoze,
skoro i tak wszystko sie wlecze, to nikt nie zauwazy ze strona sie tyle laduje, nie? :>>