Re: TeamOS/2 (bylo: Zakupy)

Autor: kelcon (kelcon_at_search.pl)
Data: Mon 24 May 1999 - 21:05:30 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Moze poprzednia strona Teamu nie byla szczytem piekna (nie jestem plastykiem, choc
> znam osoby,ktorym sie podobala :) jednak na pewno byla w uzym stopniu
> rozbajerowana - bo kiedys myslalem jak kolega kelcon :) Jednak listowicze skutecznie
> wybili mi to z glowy :)
Rok temu sledzilem dyskusje tej listy i tak naprawde niewiele od tego
czasu nowych twarzy (sygnatur :) sie pojawilo. Poniewaz akurat stoje
poza srodowiskiem (jeszcze nie kupilem OSa chodz planuje) a co do
kwestii stron www mysle, ze 4 lata pracy z HTMLem jednak robia swoje
(wystarczy, rzucic okiem na tworzony przezemnie
http://www.krakon.org.pl/ - tam macie bardzo dobry interfejs i
relatywnie niewielkie rozmiary).

Jezeli chcecie aby OS wyszedl poza skromne grono "listowiczow" to trzeba
jednak isc z duchem czasu a niestety przynosza one multimedia i grafika
(minely slodkie czasy HTML 1.0)...

--
Pozdrawiam,
  Lukasz Keler +48 604 640 124