Re: WWW

Autor: Mariusz Kielpinski (kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl)
Data: Mon 24 May 1999 - 17:13:40 MET DST

 W dniu Mon, 24 May 1999 10:04:51, bart2_at_warhead.ii.pl (Bartosz Tomasik Bart/2)
napisal(a):

> Jesli Lewhoo i Znik wyraza zgode, to zaniedlugo bedziemy mieli na teamie
> system przeszukiwawczy (chociaz wtedy bedzie raczej lepiej zeby calosc
> stron byla w jednym miejscu... zresza to sie okaze)

Hmm... co ten system mialby wyszukiwac ? Jezeli potrzeba wyszukiarki to
nie do stron WWW ale do zasobow ftp OS/2. Jesli chodzi o jedno miejsce
to jakie by to mialy byc przyczyny. Ja osobiscie nie widze sensu przemieszczania
czegokolwiek calosciowo. To juz lepiej za zgoda autorow poprzemieszczac
artukuly tematycznie. Na razie dwa spisy ftp sa u mnie ale nikt wiecej nie
przejawil checi
podeslania czegosc wiecej. Mimo to jeszce poszukam :)

* Mariusz Kiełpiński kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl *
* http://friko6.onet.pl/po/kielpa/ *
* Tech/2 http://asua.org.pl/kielpa/ *
* Lista SETI seti_science_at_onelist.com *