Re: TeamOS/2 (bylo: Zakupy)

Autor: Mariusz Kielpinski (kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl)
Data: Mon 24 May 1999 - 17:13:33 MET DST

 W dniu Mon, 24 May 1999 07:56:05, kelcon <kelcon_at_search.pl> napisal(a):

> Nie chodzi tu o ilosc a raczej o jakosc, jezeli wszystko bedzie "spiete"
> jedynym systemem nawigacyjnym i np. ustalone zostanie, ze materialy
> "techniczne" beda umieszczane w TECH/2 mozliwe stanie stworzenie
> polskiego serwisu o federacyjnej strukturze.

To juz pomalu prawie to. Jeszcze tylko nowe odsylacze do wskazanych przeze mnie
stron
i juz prawie tak bedzie.

> Jest przejzysta ale nie ma zadnych fajerwerkow, ot podstawowe mozliwosci
> HTMLa, a wystarczy dodac odrobine grafiki aby znacznie uatrakcyjnic sam
> przekaz informacji.

Nie ma bo tak mialo byc - takie bylo zalozenie. Bajery byly juz przerabiane i
stanowily kosc
niezgody.

* Mariusz Kiełpiński kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl *
* http://friko6.onet.pl/po/kielpa/ *
* Tech/2 http://asua.org.pl/kielpa/ *
* Lista SETI seti_science_at_onelist.com *