Re: WWW

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Mon 24 May 1999 - 19:29:33 MET DST

On Mon, 24 May 1999 17:28:00 +0200 (CEST), Mariusz Kielpinski wrote:

>Hmm... co ten system mialby wyszukiwac ? Jezeli potrzeba wyszukiarki to
>nie do stron WWW ale do zasobow ftp OS/2. Jesli chodzi o jedno miejsce
>to jakie by to mialy byc przyczyny. Ja osobiscie nie widze sensu przemieszczania
>czegokolwiek calosciowo. To juz lepiej za zgoda autorow poprzemieszczac
>artukuly tematycznie. Na razie dwa spisy ftp sa u mnie ale nikt wiecej nie
>przejawil checi
>podeslania czegosc wiecej. Mimo to jeszce poszukam :)

Taki system wyszukiwania bylby bardzo przydatny na stronach, chociazby ze wzgledu
na segregacje - w niektorych artykulach opisujacych program moze byc jakas
informacja techniczna, czy tez w technicznych na temat danego programu itd... Do tego
wlasnie jest system wyszukiwania - tak jest latwierj znalezc to, czego sie szuka...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1