Re: TeamOS/2 (bylo: Zakupy)

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sun 23 May 1999 - 20:17:38 MET DST

On Sun, 23 May 1999 17:14:00 +0200 (CEST), kelcon wrote:

>Moge powiedziec jak jest w moim przypadku, OSa nie mam zainstalowanego
>(mialem kiedys 3.0) i jezeli zrzuce cala strone na dysk to za kazdym
>razem jak bede mial problem (a na pewno beda) ni bede zmuszony znowu sie
>laczyc i szukac rozwiazania.

To widac, funkcjonujemy w zupelnie odmienny sposob... A nie lepiej, zeby progtram
sciagal tez ze wszystkich linkow ktore sa na danym sitcie? Wtedy masz jeszcze
wieksze prawdopodobienstwo, ze bedziesz mial wsyztsko...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1