Re: TeamOS/2 (bylo: Zakupy)

Autor: kelcon (kelcon_at_search.pl)
Data: Sun 23 May 1999 - 15:37:09 MET DST

Bartosz Tomasik Bart/2 wrote:

> nie che sie klocic, ale jak sie lacze z tpsy, to nigdy nie sciagam calego servisu na
> dysk, szkoda mi pieniedzy...
> a ja zagladam :) bo przewaznie jest jakis link w inne ciekawe miejsce, w koncu po to sa
> strony z odsylaczami.. (co nie zmienia faktu ze niektore powinny byc tez gdzie indziej)

A mozna zrobic to tez tak:
* zlikwidowac sekcje techniczna w teamos/2 i przeniesc ja do tech/2
(jezeli autor tego drugiego zadeklaruje, ze bedzie strone aktualizowal)
* ujednolicic wyglad tech/2 i teamos/2
* na wszystkich stronach w czesci nawigacyjnej umiescic link do tech/2
jako do czasi team'u dotyczacej technikaliow.

Zalety:
* niezaleznosc, tech/2 bedzie pod pelna kontrola autora
* nadal beda istniec dwie strony tech/2 i teamos/2
* ujednolicony interfejs ulatwi nawigacje

--
Pozdrawiam,
  Lukasz Keler +48 604 640 124