Re: TeamOS/2 (bylo: Zakupy)

Autor: kelcon (kelcon_at_search.pl)
Data: Sun 23 May 1999 - 15:40:54 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:
> Jestes tego pewien? Nawet jako poczatkujacy OSowiec nie myslalem w tych
> kategoriach. Jak widzilaem blad, to szukalem rozwiazania DO NIEGO, a nie ciagnalem
> wszystko co sie da z sieci....

Moge powiedziec jak jest w moim przypadku, OSa nie mam zainstalowanego
(mialem kiedys 3.0) i jezeli zrzuce cala strone na dysk to za kazdym
razem jak bede mial problem (a na pewno beda) ni bede zmuszony znowu sie
laczyc i szukac rozwiazania.

>Tym bardziej, ze wszystko sie zmienia.
Wlasnie, potem wystarczy sciagnac strony ktore sie zmienily (programy do
automatycznego mirroringu maja opcje sprawdzania czy dokument jest
zmieniony bez sciagania go).

--
Pozdrawiam,
  Lukasz Keler +48 604 640 124