Re: Zakupy

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Sat 22 May 1999 - 02:08:01 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Przepraszam bardzo, ale czy lista jest od umawiania sie??? Mailuje na priva w
> takich sprawach. A moze nie powinienem???
        Owszem, jak najbardzej powinieneś, tylko że po moim apelu na liście nie
było (prawie) żadnego odzewu z Teamu na liście (było że "Ktoś na Teamie
się tym zajmuje"), na priv nic.

> Poki co, ze Twojej strony zadnych podan nie bylo...
        Chodzi mi także o pewną inicjatywę ze strony Teamu. Kto ma zabiegać o
to, aby strony x, y, z, występowały pod egidą Teamu jak nie Team
właśnie?

> Hmm, tego sobie nie przypominam....
        Ponieważ była to rozmowa między mną, a osobami które robią FAQ i Tech/2
(kto to jest pisze w stopkach stron). Niech Osoby potwierdzą (lub nie)
przedstawioną tu opinię o współpracy z Teamem.

> Odsylacz bedzie, jak sie tylko na FAQ cos wiecej pojawi. Sam proponowalem
> stworzenie jakiegos fragmentu. Jednak stworzenie FAQ wymaga czasu - i, moze to moj
> blad, nie dodaje linka do strony, ktora na razie jest w trakcie tworzenia.
        To prawda są to na razie szczątki. Sam niestety wszystkiego nie napiszę
(współautorzy, co tam słychać z FAQ?). Ale wydaje mi się, że nie ma co
czekać, odsyłacz nie zaszkodzi, a to co już jest mogłoby pomóc.

> Jest link w odsylaczach. Prawde mowiac, w ogole nie rozumiem tresci Twojego maila,
> poniewaz w sytuacji nie jestem zorientowany albo ja, albo Ty....
        No cóż. Słyszę Twoje (i nie tylko Twoje) narzekania, że Tech/2 nie
należy do Teamu, że FAQ nie należy do teamu itd. Może trzeba by zacząć
rozmawiać z autorami o takich sprawach jak:
- dostosowanie stylistyczne stron,
- kwestia umieszczenia logo Teamu na tychże stronach,
- kwestia rozsądnego rozplanowania odsyłaczy zarówno na Teamie jak i na
dołączonych stronach. Przepraszam bardzo, ale wrzucenie wszystkiego do
jednego wora z etykietką "Odsyłacze" IMHO nie załatwia sprawy (dlaczego
np. odsyłacza do Tech/2 nie ma w kąciku technicznym?).
        Chciałbym tu zauważyć, że dział "Linki" czy też "Odsyłacze" jest
prawdopodobnie ostatnią rzeczą którą odwiedza się w serwisie WWW.
        Jeśli autorzy powiedzą NIE, nie będę się więcej czepiał. Na razie to
właśnie od nich słyszałem narzekania na współpracę z Teamem.

--
Wojciech Gazda