Re: Zakupy

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sat 22 May 1999 - 16:37:46 MET DST

On Sat, 22 May 1999 00:14:26 +0200 (CEST), Wojciech Gazda wrote:

> Owszem, jak najbardzej powinieneÂ, tylko e po moim apelu na liÂcie nie
>by o (prawie) adnego odzewu z Teamu na liÂcie (by o e "Kto na Teamie
>siŕ tym zajmuje"), na priv nic.

Byc moze mi cos umknelo, a czego tak w zasadzie dotyczyla sprawa (moze to juz na
priv przeniesmy).

> Chodzi mi tak e o pewn inicjatywŕ ze strony Teamu. Kto ma zabiegaŠ o
>to, aby strony x, y, z, wystŕpowa y pod egid Teamu jak nie Team
>w aÂnie?

Chyba w tym wypadku masz racje...

TEAMU.
> Poniewa by a to rozmowa miŕdzy mn , a osobami ktˇre robi FAQ i Tech/2
>(kto to jest pisze w stopkach stron). Niech Osoby potwierdz (lub nie)
>przedstawion tu opiniŕ o wspˇ pracy z Teamem.

No tak, ale ten przypadek jest troche smieszny - Team to nie tylko ja - a ja chetnie
reaguje na propozycje, tylko od razu szukam kogos, kto by sie tym zajal. Niestety (jak
np. w przypadku omowienia narzedzi do rpojektowania stron WWW na lupusa, ktorego
odwiedza wiele osob) zazwyczaj dostaje odzew baaardzo maly, lub zaden....

> To prawda s to na razie szcz tki. Sam niestety wszystkiego nie napiszŕ
>(wspˇ autorzy, co tam s ychaŠ z FAQ?). Ale wydaje mi siŕ, e nie ma co
>czekaŠ, odsy acz nie zaszkodzi, a to co ju jest mog oby pomˇc.

Osobiscie, jak dostaje pytanie o fixpack, to odsylam do FAQ - jednak wydawalo mi sie,
ze na razie, niewielka liczba rzeczy w FAQ moze zniechecic potecjalnych
odwiedzjacych. Byc moze sie myle.

> No cˇ . S yszŕ Twoje (i nie tylko Twoje) narzekania, e Tech/2 nie
>nale y do Teamu, e FAQ nie nale y do teamu itd. Mo e trzeba by zacz Š
>rozmawiaŠ z autorami o takich sprawach jak:
>- dostosowanie stylistyczne stron,
>- kwestia umieszczenia logo Teamu na tych e stronach,
>- kwestia rozs dnego rozplanowania odsy aczy zarˇwno na Teamie jak i na
>do czonych stronach. Przepraszam bardzo, ale wrzucenie wszystkiego do
>jednego wora z etykietk "Odsy acze" IMHO nie za atwia sprawy (dlaczego
>np. odsy acza do Tech/2 nie ma w k ciku technicznym?).

Hmm, musialem zgubic przy modyfikowaniu stron - bo kiedys byl.... A linki mozna
uporzadkowac, tylko jest ich chyba jeszcze troche za malo. Kiedys prosilem na liscie o
przyslanie adresow roznych stron OeSowych w polsce, niestety znowu maly byl
odzew...

> Chcia bym tu zauwa yŠ, e dzia "Linki" czy te "Odsy acze" jest
>prawdopodobnie ostatni rzecz ktˇr odwiedza siŕ w serwisie WWW.
> JeÂli autorzy powiedz NIE, nie bŕdŕ siŕ wiŕcej czepia . Na razie to
>w aÂnie od nich s ysza em narzekania na wspˇ pracŕ z Teamem.

Postaram sie poprawic, ale licze rowniez na inicjatywe z drugiej strony...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1