Re: TeamOS/2 (bylo: Zakupy)

Autor: kelcon (kelcon_at_search.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 18:18:47 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Widzisz - ja nigdy nie widzialem OS/2 jako system dla ludzi, ktorzy uzywaja komputera
> dla wodotryskow jak w windzie. Dlatego strona wyglada jak wyglada - na moj gust jest
> estetyczna (przynajmniej taka miala byc) i wyglada dobrze (dostalem maila) nawet w
> VGA! I wybacz, dla mnie jest to duzo istotniejsze, niz zeby przyciagala wzrok
> wodotryskami
OS/2 wyglada niezle i tez ma sporo wodotryskow. Nie mnie masz przekonac
ale szersze rzesze ludzi ktorzy obecnie uzywaja wlasnie Windowsa. Jezeli
pierwsze zetchniecie z OSem nastapi przez strony teamosu to po prostu
zraza sie. Estetyczna to moze ona jest ale moim prywatnym zdaniem
teamos/2 powinien byc wizytowka OS/2 w Polsce a zwazywszy na nieobecnosc
OSa w prasie (lub w formie szczatkowej) trzeba dotrzec do tych ludzi
wlasnie przez ciekawie wykonany serwis www.

> Z Tech/2 nie mialem zamiaru nigdy konkurowac... Pomyslalbym nad tym w przyslzosci,
> kiedy grono uzytkownikow bedzie w Polsce na tyle duze, ze trzeba bedzie walczyc o
> "publike"... W tej chwili na Temie jest odnoscik do Tech/2, ktore jest bardzo dobra
> strono techniczna... Aktualnie powinnismy sie uzupelniac - a ja sie przekonalem do wizji
> kolegow, iz strony powinny byc w miare rozproszone, ale pod "protektoratem" Teamu...
> To daje poczucie wielkosci...
Blad. Rozproszenie stron przynosi jedynie same negatywne skutki:

* mnozy sie liczba adresow ktore niestety do prostych do zapamietania
nie naleza
* powielanie sie materialow, co powoduje, ze kazda z tych stron jest
uboga.

Dlaczego nie polaczyc materialow z FAQ z asua, warpowiska, tech/2 i
teamos/2 w jeden duzy serwis ?
Wtedy przynajmniej wpisujac adres www.teamos2.org.pl czlowiek bedzie
mial przynajmniej szanse na odnalezienie poszukiwanych informacji...

> Bo jezeli zrobimy promocje dla dowolnych ludzi, to rozejdzie sie to po kosciach...
Nieprawda. Ustalenie terminu zgloszen i wplata z gory rozwiazuje caly
problem.

Wedlug mnie to nie promocje swiadcza o sile teamow, a pewnosc, ze
znajdzie sie czlowiek ktory w przypadku problemow z systemem pomoze.
Sprowadzenie czlonkowstwa w teamos/2 do czysto ekonomicznych kozysci
jest moim zdaniem pozbawione sensu.

--
Pozdrawiam,
  Lukasz Keler +48 604 640 124