Re: TeamOS/2 (bylo: Zakupy)

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_nospam.org.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 15:03:56 MET DST

On Fri, 21 May 1999 08:10:39, kelcon <kelcon_at_search.pl> wrote:

> 2. Zakupy - to juz niestety zakrawa na kpine, jezeli statutowym celem
> teamos/2 ma byc promocja OS/2 w Polsce (tak mi sie wydaje - statutu nie
> czytalem) to dlaczego dostep do tanszego (cena nadal w Polsce odgrywa
> duze znaczenie) musi byc uzalezniony od przynaleznosci do "klanu". A
> argumentacja, ze chodzi tu o zabezpieczenie finansowe dla zakupow tez
> jest smieszne bo czyz nie istnieje formula platnosci z gory ?

---- CZYTAJ ----
ah, jesli tak podchodzimy do sprawy i chemy byc tacy dokladni to
oferta
Stardocku dotyczyla czlonkow User Groups, prawda? a wiec w tym
przypadku czlonkow TeamOS/2... nic dodac nic ujac.. a czy napisanie
maila o czlonkostwo jest duzym problemem?
---- CZYTAJ ----

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl
Asua OS/2 Programmers http://www.asua.org.pl