Karty TV.

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_nospam.org.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 15:00:45 MET DST

Właśnie ściągnąłem ostatnią wersję WCASTa i z moim doświadzceniem z
kartami i driverami udało mi się ustawić wszystko. Z głosem również,
więc zacznijmy opis jak to zrobiłem:

Po prostu wziąłem drivery WCAST.SYS wersję 1.41 i program stWtv w
wersji 1.08.

Otwieramy stwtv
Menu
           |-> Driver values:

Jeśli nie ma głosu nawet jeśli jest wg drivera włączony to zamiast
włączać głos należy go _WYŁĄCZYĆ_ -

MUTE = 1 wtedy pojawia się u mnie głos ;-)

Spróbujmy użyć naszego regionu czyli:
CCIR.RGN.

Jeśli przeskanowywując zdefiniowane kanały nic nie znajdujemy, to
musimy wziąc opcje drivera i zminiać tak TUNER_MANUFACTURER do póki
nie zobaczymy czegoś na ekranie:
Ściągawka dla tunerów firmy Temic TUNER_MANUFACTURER = 13

No i wszystko działa. Za chwilę idę do kumpla który ma Zoltrix TV Max
i napiszę jakie należy dać ustawienia TUNER_MANUFACTURER dla niej.

Dalsza sprawa:
pamiętajmy o INPUT_FORMAT=3, czyli PAL.

Niniejszym zawiadamiam, że nie ma żadnego sensu abym kontynuował
pisanie własnych driverów!

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl
Asua OS/2 Programmers http://www.asua.org.pl