Re: Zakupy

Autor: Mariusz Kielpinski (kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl)
Data: Thu 20 May 1999 - 23:50:37 MET DST

 W dniu Thu, 20 May 1999 20:45:54, dobrawka_at_nospam.org.pl (Przemyslaw
Dobrowolski) napisal(a):

> WYLUZUJ!!! Wszyscy używamy OS/2 więc może nie zachowuj się jak
> nacjonalista z Bydgoszczy który walczy z resztą Polski ;-)))
>
> Lechu po prostu chciał napisać, że boi się o to że wiele osób wypełni
> formularz i nie kupi nic...

 Z nikim nie walcze, nie jestem zadnym nacjonalista itp.
Trzeba uzywac mniej znaczkow ;-))).
A ja po prostu chcialem napisac ze boje sie o hermetyzacje naszego grona.

* Mariusz Kiełpiński kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl *
* http://friko6.onet.pl/po/kielpa/ *
* Tech/2 http://asua.org.pl/kielpa/ *
* Lista SETI seti_science_at_onelist.com *