Re: Zakupy

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_asua.org.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 04:52:42 MET DST

On Thu, 20 May 1999 20:29:13 +0200 (CEST), Mariusz Kielpinski wrote:
>Coraz lepiej. Moze za chwile Wasze strony beda platne. Tak mi sie kiedys
>wydawalo ze zadaniem Team jest promowanie OS/2 i _pomoc_ jego uzytkownikom.
>[...]
>Tak OS/2 nie wypromujecie !
ah, jesli tak podchodzimy do sprawy i chemy byc tacy dokladni to oferta
Stardocku dotyczyla czlonkow User Groups, prawda? a wiec w tym
przypadku czlonkow TeamOS/2... nic dodac nic ujac.. a czy napisanie
maila o czlonkostwo jest duzym problemem?
 zreszta popatrz na inne organizacje uzytkownikow OS/2, wszelkie
promocje etc zamykaja wewnatrz siebie, po to wlasnie by przyciagnac
innych, przyjdziesz na spotkanie zapiszesz sie - wygrasz jakis program,
bedziesz mial znizki etc.. a u nas jest team ale polowa osob nie chce
sie z nim identyfikowac, bo sie nie zgadza dajmy na to z wygladem www,
(a przeciez sami bedac czlonkami tez moga zrobic cos w tym kierunku -
kompromis i tak zawsze trzeba znalezc), a potem jak ktos patrzy jak
jestesmy zorganizowani to widzi garste osob i stado wolnych strzelcow..
wiec nie warto sobie nami zawracac glowy..
 pOSdrawiam...
 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl