Re: Zakupy

Autor: Mariusz Kielpinski (kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl)
Data: Thu 20 May 1999 - 20:13:06 MET DST

Witam

 W dniu Thu, 20 May 1999 17:15:50, lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor
Piotrowski) napisal(a):

> Na stronie http://www.asua.org.pl/zakupy/ Team zbieraz zamowienia na zakupy :)
> jednak, uchwala kilku czlonkow Teamu, ktorzy odpowiedzieli na mojego maila,
> wyglada na to, ze beda to zakupy tylko dla Teamerow, gdyz... Nie musze tutaj chyba
> usprawiedliwiac tej decyzji, bo team nie jest organizacja charytatywna - zawsze mozna
> do niego wstapic, tylko cos trzeba dla niego zrobic :) (tutaj /me ma nadzieje, ze posypia
> sie zgloszenia czlonkostwa w teamie :)

Coraz lepiej. Moze za chwile Wasze strony beda platne. Tak mi sie kiedys
wydawalo ze zadaniem Team jest promowanie OS/2 i _pomoc_ jego uzytkownikom.
Piszesz ze Team nie jest instytucja charytatywna. Moi zdanieim powinien byc
jak najbarrdziej spoleczny. ( A co inni czytelnicy tej listy na to) Czy to
oznacza ze niedlugo
trzeba bedzie wnosic oplaty na Wasze konto ?
A poki co my ty w Bydgoszczy nie czekamy na zadne Teamy i dzialamy sobie sami.
Tak OS/2 nie wypromujecie !

* Mariusz Kiełpiński kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl *
* http://friko6.onet.pl/po/kielpa/ *
* Tech/2 http://asua.org.pl/kielpa/ *
* Lista SETI seti_science_at_onelist.com *