Re: Zakupy

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Thu 20 May 1999 - 23:00:14 MET DST

On Thu, 20 May 1999 21:54:45 +0200 (CEST), Bartosz Tomasik (Bart/2) wrote:

>ah, jesli tak podchodzimy do sprawy i chemy byc tacy dokladni to oferta
>Stardocku dotyczyla czlonkow User Groups, prawda? a wiec w tym
>przypadku czlonkow TeamOS/2... nic dodac nic ujac.. a czy napisanie
>maila o czlonkostwo jest duzym problemem?
> zreszta popatrz na inne organizacje uzytkownikow OS/2, wszelkie
>promocje etc zamykaja wewnatrz siebie, po to wlasnie by przyciagnac
>innych, przyjdziesz na spotkanie zapiszesz sie - wygrasz jakis program,
>bedziesz mial znizki etc.. a u nas jest team ale polowa osob nie chce
> [...]

W pelni sie zgadzam (mi nie udalo sie tego ujac tak dosadnie). Zreszta, Pan Mariusz
wspomina o dzialaniu "w Bydgoszczy". Bardzo milo, jednak dzialanie nie zrzeszone
pod jakas nazwa ma mniejszy skutek niz zrzeszone - ludzie (wiem to po mailach do
Entera) powoli zaczynaja nas identyfikowac - gdyby przylaczyly sie jeszcze takie grupy
Bydgoskie itp. to bysmy mogli jeszcze wiecej zdzialac!

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1