Re: Zakupy

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Thu 20 May 1999 - 22:11:13 MET DST

On Thu, 20 May 1999 20:29:13 +0200 (CEST), Mariusz Kielpinski wrote:

>Witam

>Coraz lepiej. Moze za chwile Wasze strony beda platne. Tak mi sie kiedys
>wydawalo ze zadaniem Team jest promowanie OS/2 i _pomoc_ jego uzytkownikom.
>Piszesz ze Team nie jest instytucja charytatywna. Moi zdanieim powinien byc
>jak najbarrdziej spoleczny. ( A co inni czytelnicy tej listy na to) Czy to
>oznacza ze niedlugo
>trzeba bedzie wnosic oplaty na Wasze konto ?
>A poki co my ty w Bydgoszczy nie czekamy na zadne Teamy i dzialamy sobie sami.
>Tak OS/2 nie wypromujecie !

Team nie bedzie platny - bo w tym nie ma zadnego sensu. Jednak w_jaki_inny_sposob
namowic ludzi do dzialalnosci w Teamie? Pozatym z przynaleznosci do teamu musza
wynikac jakies plusy - nie uwazasz, ze taka akcja realizowana dla wszystkich nie jest
fair?

Jednak caly czas sprawe zakupow mozna jeszcze rozpatrzyc...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1