Re: ext2

Autor: Michal Zawada (zawada_at_if.uj.edu.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 11:23:10 MET DST

Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl) wrote:
: On Fri, 14 May 1999 09:04:33, zawada_at_if.uj.edu.pl (Michal Zawada)
: wrote:

: > A'propos vfat'a. Mam 3 systemy - os2, w95 i linux ladowane z boot
: > manager'a. Partycje z OS i w95 sa obie ustawione na c:, tak, ze jezeli

: porządny i aż tak BIOS-u nie omija. Proponowałbym Ci wydzielenie
: odrębnej partycji (rozszerzonej) na dane, sformatowanie jej pod FAT -
: WinDOS sam ją przerobi na VFAT-a - i zainstalowanie VFAT.IFS w OS/2.
: --
: Pozdrawiam,
: Jan.

 Och, nie ma prostych rzeczy na Ziemi. Przeciez juz mam cztery partycje.
Nie zrobie piatej, bo nie potrafie.
 A woja droga, co ma do tego porzadnosc systemu. Linux widzi u mnie
absolutnie wszystkie partycje i nigdy nie mialem z tym zadnych klopotow.

 Michal Z.

*   "The light is a left hand of the darkness."                           *
*                                             Michal Zawada               *
*     \|/                          student of Jagiellonian University     *
*    -=*=-------------       Institute of Physics, Atomic Optics Division *
*     /|\                              email: zawada_at_if.uj.edu.pl         *