Re: Bootowanie OS2 z cdromu ......

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Thu 13 May 1999 - 22:29:01 MET DST

On Thu, 13 May 1999 18:37:14 +0200 (CEST), Maciej Lomozik wrote:

>Hi
>Witam wszystkich na grupie gdyz jestem tu pierwszy raz. Z OS2 mialem do tej
>pory raczej bardzo sporadyczny kontakt a musze wykonac pewna rzecz. Licze
>na wasza wyrozumialosc i pomoc (BTW Gdzie jest archiwum tej grupy?).
>Mam na laptopie mala partycje z OS i waznym dla mnie softem. Chcialbym
>zrobic mirror tej partycji na CDROMie z ktorego moglbym sie zbootowac z
>dowolnego innego laptopa do ktorego poprzez PCMCIA podpinam SCSI cdrom.
>Z reszta sam cdrom nie musi byc bootujacy, powiedzmy ze zbootwalbym sie z
dyskietki ktora pociaglaby reszte z tego zewnetrznego cdroma.
>Na czym w ogole polega mechanizm bootowania w OS'ie. Mam dosc duze
>doswiadczenie w linuxie wiec moze da sie to jakos wykorzystac do
>rozwiazania tego problemu.

Nie wiem jak to jest ze SCSI CD, jednak jesli po prostu mozesz ustawic bootowanie z
tego CD, to na hobbesie (hobbes.nmsu.edu) jest program do robienia CD bootujacych
OeSa - nazwy nie pamietam, ale jest mily system wyszukiwania :)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1