Re: Bootowanie OS2 z cdromu ......

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_asua.org.pl)
Data: Sat 15 May 1999 - 16:30:45 MET DST

On Thu, 13 May 1999 18:37:14 +0200 (CEST), Maciej Lomozik wrote:
>Hi
>Witam wszystkich na grupie gdyz jestem tu pierwszy raz. Z OS2 mialem do tej
>[...]
>Z reszta sam cdrom nie musi byc bootujacy, powiedzmy ze zbootwalbym sie z
>dyskietki ktora pociaglaby reszte z tego zewnetrznego cdroma.
jesli chodzi o CD bootujace, to przepis na to znajduje sie w jakims pliku na hobbesie
(niestety nie pamietam w ktorym), ale jest jeden myk.. trzeba miec stacje 2,8 zeby tskie
cudo stworzyc...
>Na czym w ogole polega mechanizm bootowania w OS'ie. Mam dosc duze
>[...]
>Dzieki za wszelkie sugestie i pomysly.
co do bootowania z dyskietki a reszty z zewnatrz, takze na hobbesie, jest program
nazywajacy sie bodajze BootOS/2, potrwafi stworzyc dyskietki bootujace do OS/2
(minimalna ilosc :)), jestem pewiem ze ustawiajac zmienna systemowa shell na
pmshell.exe (z cd) i wszystkie scierzki zamieniajac na scierzkina plycie cd, to ruszy
(tylko oczywiscie pamietaj o kolejnosci ladowania sterownikow.. zebys nie probowal
sie odwolywac do plyty zanim sterowmnik do cd i cdfs zostana zaladowane)
 pOSdrawiam
PS. jesli Ci sie to uda zrobic, o czym pisales, daj znac na grupe,. to bardzo ciekawy
pomysl
 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl