Re: Nowy FC/2

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Thu 13 May 1999 - 10:56:10 MET DST

On Wed, 12 May 1999 16:48:45, Grzegorz Szyszlo
<znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

> robilem dokladnie tak jak sie to robi w BP. w BP sie kompilowalo,
> a w VP pokazywal mi jakies bzdury. w tej chwili nie pamietam jakie.

        U mnie działało. Mam kilka źródełek wielomodułowych, które mniej lub
bardziej na próbę kompilowałem sobie VP.

        BTW - pamiętaj, że VP nadaje nieco inne znaczenie niektórym typom
danych (integer, long, shortint, pointer) - więc może się wykładał na
zgodności typów (czy raczej jej braku) ? No i oczywiście binarny
format zapisu modułu jest zupełnie inny niż w BP, więc nie wystarczy
mu podłożyć .TPU, tylko trzeba źródełka.

        Aha - gdzieś widziałem (na hopsie zapewne) patche do BP umożliwiające
kompilowanie przy jego pomocy 16-bitowych programów dla OS/2. Kiedyś
się tym bawiłem, działało, choć miało oczywiście swoje ograniczenia.

--
Pozdrawiam,
Jan.