Re: Problem z dyskiem.

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_koszalin.tpnet.pl)
Data: Tue 11 May 1999 - 19:18:30 MET DST

On Tue, 11 May 1999 18:36:36 +0200 (CEST), Piotr ,,Neevor'' Bochaczyk wrote:

>DOS moze startowac tylko z pierwszego dysku, niestety.
Nie prawda. Mam DOS'a na drugim dysku, który jest SM i staruszek
DOS startuje z niego bez problemów.
>Dzieki temu stracilem kilka nocy na odzyskiwanie calego 4.3 Gb dysku po
>jego automatycznym formatowaniu przy instalacji DOS'a. Idiota sformatowal
Instalacja to tylko na pierwszym dysku, ale nie koniecznie na pierwszej
partycji primary. Tu odpowiednio maskując można DOS'a instalować
nawet na czwartej.
>go na 150Mb po czym sie tam zainstalowal. Przez caly czas pokazywal, ze
>instaluje sie na dysku E:!!! Ale GTU jest zaj... programem do odzyskiwania
>straconych parycji HPFS. KOCHAM HPFS, OS/2 i moja Iwonke.
A ja Małgosię.
                        Pozdrawiam

OS / 2 > Win ^ 98
Andrzej Pięta (w domku) mailto:ap_at_koszalin.tpnet.pl
--- wzeszło słoneczko nad naszą wioseczką ---