Re: Problem z dyskiem.

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 12 May 1999 - 18:46:56 MET DST

Andrzej Pięta wrote:

> Nie prawda. Mam DOS'a na drugim dysku, który jest SM i staruszek
> DOS startuje z niego bez problemów.

jaki SM? co to za wersja?

> Instalacja to tylko na pierwszym dysku, ale nie koniecznie na pierwszej
> partycji primary. Tu odpowiednio maskując można DOS'a instalować
> nawet na czwartej.

tiaaa.... ja probowalem zainstalowac DOS na extended. prawie sie udalo.
tzn. mialem C:HPFS oraz D:FAT sformatowany na DOS. oczywiscie byl tez
bootmanager. dos startowal, tzn. pokazywal napis msdos blablabla
i w tym momencie glupek sie wieszal, mimo ze to byl jego dysk C:.
a wlasnie taki uklad by mi bardzo odpowiadal.