Re: Nowy FC/2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 10 May 1999 - 23:46:29 MET DST

Wojciech Gazda wrote:

> Trzeci panel rodzi poważne problemy logiczne - np. z którego panelu do
> którego kopiować po naciśnięciu dajmy na to F5?
> Oczywiście można kopiować z aktywnego, do tego który był aktywny
> ostatnio, ale niewprawnych użytkowników przyprawi to o ból głowy: "Ten
> program kopiuje zupełnie nie tam gdzie mi się zdawało że powinien
> kopiować".

hmmmm... tak sie zastanowilem chwile nad ergonomia pracy z 3ma panelami.
chodzilo o koniecznosc ponownego odnajdywania katalogow, jesli
zachodzila
praca z wieksza ich iloscia niz 2.
faktycznie nie ma to wiekszego sensu, za to sens ma cos zupelnie innego.
zeby dalo sie w jakis sposob zapamietywac sciezki dostepu, ktore mozna
by
bylo szybko przywolywac do paneli. malo kto wie ze DN ma taka wlasnie
opcje.