Re: Nowy FC/2

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Mon 10 May 1999 - 23:32:54 MET DST

Piotr ,,Neevor'' Bochaczyk wrote:

> A mnie bardzo brakuje brakuje w FC/2 trzciego panelu...
> Robie strone WWW - oczywiscie F4 w FC/2
> W jednym panelu nowa wersja, w drugim stara
> Po prezgladnieciu okazuje sie, ze cos nie chodzi, z katalogu
> /StronyWWW/www.scorpions.art.pl/cgi-bin przechodze do katalogu
> /Apps/Xitami
> i zagladam do pliku cgierr.log. No i good, juz wiem co nie dziala wiec z
> katalogu...
> i tak w koleczko, a stara wersja skryptu przeciez dzialala, wiec zagladamy
> do...
> no i przydalby sie ten trzci panel:-))

        Trzeci panel rodzi poważne problemy logiczne - np. z którego panelu do
którego kopiować po naciśnięciu dajmy na to F5?
        Oczywiście można kopiować z aktywnego, do tego który był aktywny
ostatnio, ale niewprawnych użytkowników przyprawi to o ból głowy: "Ten
program kopiuje zupełnie nie tam gdzie mi się zdawało że powinien
kopiować".

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */