Re: Nowy FC/2

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Tue 11 May 1999 - 20:20:35 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> hmmmm... tak sie zastanowilem chwile nad ergonomia pracy z 3ma panelami.
> chodzilo o koniecznosc ponownego odnajdywania katalogow, jesli
> zachodzila
> praca z wieksza ich iloscia niz 2.
> faktycznie nie ma to wiekszego sensu, za to sens ma cos zupelnie innego.
> zeby dalo sie w jakis sposob zapamietywac sciezki dostepu, ktore mozna
> by
> bylo szybko przywolywac do paneli. malo kto wie ze DN ma taka wlasnie
> opcje.

        Chodzi, Ci o historię np. 10 ostatnio odwiedzonych ścieżek dla każdego
dysku/hosta? W Commanderze, nad którym pracuję coś takiego będzie
(procedury zarządzające historią ścieżek mam już zimplementowane :-) do
końca pięciolatki może będzie reszta :-)))), w działaniu przypomina
historię odwiedzin stron w Netscape.

PS. Nie widziałem ostatnich wersji DN ;-)))

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */