Re: Nowy FC/2

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Mon 10 May 1999 - 16:09:46 MET DST

On Sun, 9 May 1999 23:31:14 +0200 (CEST), Marek Wojciechowski wrote:

>No cóż, kwestia upodobań. Osobiście nie cierpię Windows Commandera
>właśnie z tego powodu, że ma GUI :) i jak już jestem gdzieś zmuszony do
>pracy pod win lub dosem to uzywam VC lub NC. Normalny FileManager musi
>być tekstowy i już. A jak tęsknisz do GUI to w kierunku Windows
>Commandera zmierza Larsen Commander, który w ostatniej wersji już chyba
>ma drag'n'drop.

Ja natomiast lubie GUI - i prosze mi tu nie wmawiac, ze jestem windziarz czy cos w tym
stylu :) (windy na dysku nie mam). LarsenCommnder - cos mi w nim nie gra, tyklo
jeszcze nie wykrylem co... Chyba mala efektywnosc w rozplanbowaniu okienek itp -
malo widac a duzo zajmuje miejsca na ekranie... W sumie podobal mi sie
Commander/2, ale mialem pewne z nim problemy.

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1