Re: Ksika Adresowa

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Mon 10 May 1999 - 12:32:20 MET DST

rafii wrote:

> Witam
> Wiem że macie większe problemy i ciekawsze sprawy ale martwi mnie w moim
> Warpie pewna sprawa. I w związku z tym prosiłbym o pomoc.
> Otórz podoba mi się i chciałbym korzystać z Książki Adresowej - tej z
> Bonus Packa, niemniej po wpisaniu jakiegokolwiek adresu automatycznie
> dochodzi do zawieszenia systemu... Sądziłem, że przyczyną tego jest
> nienajlepszy sterownik graficzny jakiego używałem przez 2 miesiące, tzn
> od czasu kiedy zainstalowałem Warpa. Niemniej w sobotę ściągnąłem i
> [...]

        Miałem podobne problemy z Bonus Pakiem w Warpie 3, daawno, dawno temu:
- po pierwsze nie dało się tego zainstalować, instalacja zwieszała się w
pewnym momencie i ani kroku dalej,
- po "ręcznej" instalacji (wypakowanie i skopiowanie odpowiednich plików
na właściwe miejsca, oraz utworzenie obiektów) rozpoczął się cyrk: pliki
z danymi lądowały w głównym katalogu (d:\) i nie dało się na to nic
poradzić, zawieszanie się systemu (łącznie z "Infernal" :-) Processing
Error), zamrażanie edytora tekstu w połowie słowa itp... itd...
        Zdenerwowałem się i już nigdy więcej tego nie instalowałem...

--
Wojciech Gazda