Książka Adresowa

Autor: rafii (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 10 May 1999 - 00:23:52 MET DST

Witam
Wiem że macie większe problemy i ciekawsze sprawy ale martwi mnie w moim
Warpie pewna sprawa. I w związku z tym prosiłbym o pomoc.
Otórz podoba mi się i chciałbym korzystać z Książki Adresowej - tej z
Bonus Packa, niemniej po wpisaniu jakiegokolwiek adresu automatycznie
dochodzi do zawieszenia systemu... Sądziłem, że przyczyną tego jest
nienajlepszy sterownik graficzny jakiego używałem przez 2 miesiące, tzn
od czasu kiedy zainstalowałem Warpa. Niemniej w sobotę ściągnąłem i
zainstalowałem Fixpacka5pl, później jedną z nowszych wersji GENGRADD ale
problem pozostał. Zawieszoną książkę da się "wyrzucić" w miarę łatwo i
bez żadnych konsekwencji dla dalszego działania systemu, niemniej
korzystanie z niej jest praktycznie niemożliwe...
Czy miał ktoś taki problem? Jeżeli tak to w jaki sposób można to
rozwiązać?

I tak jeszcze na dokładkę małe pytanko... Czy istnieje polski słownik do
BonusPacka? Jeżeli tak to gdzie można go znaleźć?

pozdr.
rafal zarod