Re: Ksika Adresowa

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Mon 10 May 1999 - 11:12:21 MET DST

On Mon, 10 May 1999, Wojciech Gazda wrote:

> Miałem podobne problemy z Bonus Pakiem w Warpie 3, daawno, dawno temu:
> - po pierwsze nie dało się tego zainstalować, instalacja zwieszała się w
> pewnym momencie i ani kroku dalej,
> - po "ręcznej" instalacji (wypakowanie i skopiowanie odpowiednich plików
> na właściwe miejsca, oraz utworzenie obiektów) rozpoczął się cyrk: pliki
> z danymi lądowały w głównym katalogu (d:\) i nie dało się na to nic
> poradzić, zawieszanie się systemu (łącznie z "Infernal" :-) Processing
> Error), zamrażanie edytora tekstu w połowie słowa itp... itd...
> [...]

Eee, nie wiem czy mowimy o tym samym, ale jesli chodzi o ten element z
PIMa warpowego Bonus Paka, w ktorym mozna notowac adresy i telefony, to
uzywam go od lat bez zadnych problemow i nie pamietam aby byly
jakiekolwiek problemy z instalacja. Instalowalo sie tak jakos normalnie,
dokladnie wg. readme.

Oczywiscie mowa o Warpie 3 UK. Z innymi nie probowalem.

                                                   Marek Wojciechowski