Re: czy warto ?

Autor: kelcon (kelcon_at_search.pl)
Data: Sat 08 May 1999 - 20:14:54 MET DST

Witam !

Marcin P. Ciaszczyk wrote:

> Zalezy ktore gry. Wiekszosc jest juz pisane pod W9x - czyli raczej sie nie
> uruchomi w prost na OS/2. Ale ... takiego na przyklad quake mozna sobie
> przerobic na wersje for os/2 i chodzi.
Mysle, ze gier pod Direct'a nie da sie uruchomic, ale jak jest wlasnie
ze skutecznosci win-os2 ?

> Warp 4 po prostu chodzi. NIestety wczesniej musisz dokladnie sprawdzic
> jaki masz sprzet (glownie karta graficzna i dzwiekowa) i czy sa juz do
> nich sterowniki. Podejrzewam, ze masz jakas karte sieciowa - jesli nie ma
> w nazwie 'WIN' to powinna miec sterowniki do os/2 na dyskietce (w katalogu
> ndis2). Jesli masz modem, to tez nie powinienes sie przejmowac -
> sterowniki nie beda ci potrzebne.

Oj, tu niestety pojawia sie problem, mianowicie uruchomienie OSa na
plycie PC CHIP i cdromie BTC to horror, poswiecilem 2 tygodnie na
uruchomienie Warpa3 a i tak np. cdromu wogole nie widzial (ale niedlugo
wymienie sprzet wiec moze wtedy).

A jak jest z problemem Y2K ?

--
Pozdrawiam,