Re: czy warto ?

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_micros.micros.com.pl)
Data: Sat 08 May 1999 - 19:25:14 MET DST

> Witam !
>
> Ponownie (rok temu nawet zamowilem OSa ale Calder nie byl wstanie mi go
> przyslac) zastanawiam sie nad kupnem OSa, ale mam kilka watpliwosci:
>
> * Warp4 nie jest juz produktem najnowszym, czy warto kupowac go (chodz
> cena wersji teacher/student jest waznym argumentem) zwazywszy na
> perspektywe nowej wersji ?
> * Potrzebuje to do domowego komputera, mam w bloku LANa wiec mozna
> spokojnie zagrac, ale musze podporzadkowac sie w tej kwestii dyktatowi
> windowsow... czy ktos probowal uruchamiac gry przy uzyciu narzedzi typu
> [...]

Zalezy ktore gry. Wiekszosc jest juz pisane pod W9x - czyli raczej sie nie
uruchomi w prost na OS/2. Ale ... takiego na przyklad quake mozna sobie
przerobic na wersje for os/2 i chodzi.

Warto kupowac. to nie jest winda, gdzie nowe wersje powstaja poniewaz w
starych wykryto juz taka ilosc bledow, ze wstyd to sprzedawac a przy
okazji mozna dolozyc pare bajerow (przesunac guzik start na srodek paska)

Warp 4 po prostu chodzi. NIestety wczesniej musisz dokladnie sprawdzic
jaki masz sprzet (glownie karta graficzna i dzwiekowa) i czy sa juz do
nich sterowniki. Podejrzewam, ze masz jakas karte sieciowa - jesli nie ma
w nazwie 'WIN' to powinna miec sterowniki do os/2 na dyskietce (w katalogu
ndis2). Jesli masz modem, to tez nie powinienes sie przejmowac -
sterowniki nie beda ci potrzebne.

 Poza tym nie zastanawiaj sie, tylko po prostu kupuj (najlepiej juz dzis)
Powodzenia :)

 Marcin P. Ciaszczyk
 mailto:ciaszcz_at_kerigma.cyf.gov.pl.nospam