Re: Nowy FC/2

Autor: Shakuł (shakul_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 09 May 1999 - 15:18:59 MET DST

Przemyslaw Dobrowolski napisał(a) w wiadomości: ...

>Na 101% - polecam stronę: http://www.uspto.gov/tmdb/index.html gdzie
>jest baza wszystkich zarejestrowanych w Stanach słów.
>
>A oto odpowiedź jednego człowieka na ten sam temat:
>----
>
>Yes, these people (&IBM) pay to paramount pictures to use the name.

...i właśnie o to mi chodziło, przecież słowo "WARP" pojawiło się już pod
koniec
lat 60' i bynajmniej nikt wówczas nie myślał (chyba:) o stworzeniu OS/2.
Tak na marginesie to czy ktoś z szanownych grupowiczów wie dlaczego IBM
wybrał akurat słowo WARP? Może ma to coś wspólnego z filmem Star Trek
i prędkościami powyżej prędkości światła?

Shakuł