czy warto ?

Autor: kelcon (kelcon_at_search.pl)
Data: Sat 08 May 1999 - 17:17:14 MET DST

Witam !

Ponownie (rok temu nawet zamowilem OSa ale Calder nie byl wstanie mi go
przyslac) zastanawiam sie nad kupnem OSa, ale mam kilka watpliwosci:

* Warp4 nie jest juz produktem najnowszym, czy warto kupowac go (chodz
cena wersji teacher/student jest waznym argumentem) zwazywszy na
perspektywe nowej wersji ?
* Potrzebuje to do domowego komputera, mam w bloku LANa wiec mozna
spokojnie zagrac, ale musze podporzadkowac sie w tej kwestii dyktatowi
windowsow... czy ktos probowal uruchamiac gry przy uzyciu narzedzi typu
win-os/2 ?

--
Pozdrawiam,
  Lukasz Keler +48 604 640 124