Re: Idziemy dalej

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_koszalin.tpnet.pl)
Data: Wed 05 May 1999 - 07:41:04 MET DST

On Wed, 5 May 1999, Jan Stożek wrote:

> A którą masz wersję OS-a? WARP 3 był rozpowszechniany tylko z
> klawiaturą "maszynistki" i klawiaturę "programisty" (z prawym Altem)
Ja miałem Warpa 3 z WinOS2 i miała oba typy klawiatur bez dodatkowych
instalacji

> BTW - osobiście przestawiłem się na klawiaturę maszynistki. Wkurzało
> mnie to, że w trybie serwisowym uruchamiała mi się inna klawiatura niż
[ big ciach ]
> ale też nie są one za często używane. No i lepiej mieć polskie
> "czapeczki" albo sobie poopisywać klawiszki, przynajmniej na początku.

Rozwiązałem problem z trójkątnymi nawiasami poprzez zastosowanie
klawiatury niemieckiej, tu jest dodatkowy klawisz z tymi znakami. Paranoją
jest to, że w polsce nie można kupić
polskiej klawiatury, a np u takich niemców sprzedają komputery tylko z
narodowym układem klawiszy na klawiaturze. Ciekawym z czego to wynika
czyżby polacy to jednak gęsi ....

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95