Re: Idziemy dalej

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Thu 06 May 1999 - 00:29:06 MET DST

On Wed, 5 May 1999 05:39:13, ap_at_koszalin.tpnet.pl
(=?iso-8859-2?Q?Andrzej_Pi=EAta?=) wrote:

> [ big ciach ]
> >
> Rozwiązałem problem z trójkątnymi nawiasami poprzez zastosowanie
> klawiatury niemieckiej, tu jest dodatkowy klawisz z tymi znakami.

        No proszę... a już się czułem jak wyrzutek. ;D

> Paranoją jest to, że w polsce nie można kupić polskiej klawiatury,

        Można, tylko trzeba się postarać. Faktem jest, że jak kiedyś Chicony
sprowadziło bodaj ze 2000 polskich klawiatur, to im potem zalegały w
magazynach.

> a np u takich niemców sprzedają komputery tylko z
> narodowym układem klawiszy na klawiaturze. Ciekawym z czego to wynika
> czyżby polacy to jednak gęsi ....

        Wmówiono palanctwu, że "tak musi być" i tak zostało. Zwłaszcza, że
"fachowcom" bardziej zależało na łatwym dostępie do wszystkich
nawiasów niż na polskich znakach.

--
Pozdrawiam,
Jan.