Re: UPS

Autor: Leszek Kubrak (infokub_at_nw.pp.com.pl)
Data: Thu 29 Apr 1999 - 09:23:23 MET DST

On Thu, 29 Apr 1999 08:16:55 +0200 (CEST), Zbigniew Oleszko wrote:

>Hi!
>Ja mam APC serii BACK i zastosowałem shareware-owy interfejs, który w niczym nie
>ustępuje fabrycznemu. PowerChute dla serii Back też nie ma zbyt wielu możliwości,
>więc chodzi praktycznie tylko o shutdown systemu.
>Wybór różnego softu dla ups http://sunsite.icm.edu.pl/pub/os2/hobbes/util/power/

W przypadku APC rozsądne działanie softwaru zaczyna się od modelu BckPro.
Zwykły Back potrafi tylko stwierdzić że jest napięcie z sieci lub nie ma.
Back Pro i Smart określają jak długo jeszcze można pracować z baterii
i kilka innych parametrów.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 tel.(0-12)425-04-40