Re: UPS

Autor: Zbigniew Oleszko (tre_at_eck-sa.krakow.pl)
Data: Thu 29 Apr 1999 - 08:07:48 MET DST

"Jan N. Waliszewski" wrote:

> Sugeruję sprawdzenie tej informacji przed zakupem. Istotnie taki stan rzeczy
> istniał ok. 2 lat temu. Około roku temu dostarczyliśmy klientowi SmartUPS 2200VA
> przekonani, że PowerChute/2 jest zawarty w cenie zestawu, co okazało się
> nieprawdą i spowodowało pewne problemy. W/g mojej wiedzy aktualnie wersja
> Powerchute/2 jest odrębną pozycją cennikową i mniej więcej od wspomnianego czasu
> nie jest zbundlowany w zestawie. Z innych marek UPS-ów software do monitorowania
> UPS-a jest m.in. dostępny dla Fideltroników (oprogramowanie PowerMon) i Siemensa
> [...]

Hi!
Ja mam APC serii BACK i zastosowałem shareware-owy interfejs, który w niczym nie
ustępuje fabrycznemu. PowerChute dla serii Back też nie ma zbyt wielu możliwości,
więc chodzi praktycznie tylko o shutdown systemu.
Wybór różnego softu dla ups http://sunsite.icm.edu.pl/pub/os2/hobbes/util/power/

Zbyszek Oleszko