Re: UPS

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_nospam.org.pl)
Data: Thu 29 Apr 1999 - 14:30:04 MET DST

On Thu, 29 Apr 1999 01:26:09, "Jan N. Waliszewski"
<tsystem_at_lodz.pdi.net> wrote:

> Sugeruję sprawdzenie tej informacji przed zakupem. Istotnie taki stan rzeczy
> istniał ok. 2 lat temu. Około roku temu dostarczyliśmy klientowi SmartUPS 2200VA
> przekonani, że PowerChute/2 jest zawarty w cenie zestawu, co okazało się
> nieprawdą i spowodowało pewne problemy. W/g mojej wiedzy aktualnie wersja
> Powerchute/2 jest odrębną pozycją cennikową i mniej więcej od wspomnianego czasu
> nie jest zbundlowany w zestawie.

To prawda, widziałem płytkę do Smartów która jest dołączana WinNT,
Win95/Win98 i Novell. Brakuje na niej PowerCute/2.

Z innych marek UPS-ów software do monitorowania
> UPS-a jest m.in. dostępny dla Fideltroników (oprogramowanie PowerMon) i Siemensa
> (opcja).

Chciałbym się spytać czy komunikacja poprzez RS'a z UPS'em jest jakoś
ustandaryzowana tzn. oprogramowanie od APC będzie działało z czymś
innym?

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl
Asua OS/2 Programmers http://www.asua.org.pl