Re: UPS

Autor: Jan N. Waliszewski (tsystem_at_lodz.pdi.net)
Data: Thu 29 Apr 1999 - 03:26:09 MET DST

Jan Stożek napisał(a):

> Backupsy nie mają w komplecie PowerChute/2, a cena tego pakietu jest
> taka, że warto dołożyć jeszcze 100 zł i kupić Smart-a z PowerChute/2 w
> komplecie.

Sugeruję sprawdzenie tej informacji przed zakupem. Istotnie taki stan rzeczy
istniał ok. 2 lat temu. Około roku temu dostarczyliśmy klientowi SmartUPS 2200VA
przekonani, że PowerChute/2 jest zawarty w cenie zestawu, co okazało się
nieprawdą i spowodowało pewne problemy. W/g mojej wiedzy aktualnie wersja
Powerchute/2 jest odrębną pozycją cennikową i mniej więcej od wspomnianego czasu
nie jest zbundlowany w zestawie. Z innych marek UPS-ów software do monitorowania
UPS-a jest m.in. dostępny dla Fideltroników (oprogramowanie PowerMon) i Siemensa
(opcja).

Pozdrowienia - Jan Waliszewski

--
T-SYSTEM,s.c Jan N. Waliszewski, Marek Trajdos
Systemy komputerowe - Telekomunikacja - Automatyka przemysłowa