Re: Pliki *.chk ?

Autor: Shakuł (shakul_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 24 Apr 1999 - 09:49:41 MET DST

<...>
> BTW - coś Ty robił z tym dyskiem? Próbowałeś go młotkiem, czy co???
>Wygląda, jakby się system zawiesił albo jakby Ci ktoś wyłączył
>computer w czasie intensywnej pracy. Albo odpaliłeś komputer w DOS-ie
>czy innym windosie i Ci namieszał (jeżeli to jest FAT; bo HPFS-u bez
>specjalnych utilków nie widzą).

Dysk jest sformatowany na FAT (nie udało mi się uruchomić systemu na
partycji HPFS - występuje jakiś problem). Po drugie nie mogę usuwać
plików w OS'ie bo się system wiesza przy każdej takiej próbie, więc
pozostaje robienie tego za pomocą starego Nortona Commandera
for DOS. Te "drobne" fakty mogły być przyczyną powstania tych licznych
plików.

Shakuł
shakul_at_box43.gnet.pl