Re: Cześć.

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Sat 24 Apr 1999 - 01:09:16 MET DST

On Fri, 23 Apr 1999 07:17:57, dobrawka_at_nospam.org.pl (Przemyslaw
Dobrowolski) wrote:

> Jest polska wersja Merlina lecz ja nie polecam. Z tego względu że
> uaktualnienia (nazywane potocznie fixpackami) są robione bardzo żadko.
> Do wersji US lub UK istnieje już fixpack 10 a do wersji PL tylko 5.
> Winą należy obarczać IBM Polska i nikogo więcej ;-)

        Biorąc pod uwagę to, że Merlina się fiksuje głównie gdy coś się psuje
(albo ma się sprzęt wymagający fikspaków), to nie jest to specjalnie
wielki problem. Zwłaszcza, że fikspaki UK daje się bez większego bólu
nałożyć na Merlina PL. Dostaje się co prawda trochę makaronizmów w
systemie, ale da się z tym wyżyć. Co ciekawe, Rosjanie, którzy mają
podobny problem, jakoś kompilują (nie wiem na ile legalnie) zasoby
językowe ze starych fikspaków z nowymi fikspakami. I podobno to działa
(nie sprawdzałem).

--
Pozdrawiam,
Jan.