Pliki *.chk ?

Autor: Shakuł (shakul_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 23 Apr 1999 - 13:52:35 MET DST

Ostatnio po nieudanym uruchomieniu OS'a, system stworzył
około 200 plików o nazwach: Ea0xxx.chk (gdzie xxx to kolejne
liczby). Pliki te znajdują się w głównym katalogu i trochę mnie
denerwują, więc moje pytanie jest takie: co mogę z tymi plikami
zrobić, muszę zostawić czy mogę spokojnie je skasować?
I jeszcze jedno: czego dotyczą dane zapisane w tych plikach?

P.S. Przypomniało mi się jeszcze jedno pytanie: czy podczas
uruchamiania Warpa, korzysta on z wpisów zawartych w pliku
Autoexec.bat? Czy plik autoexec ma podobne znaczenie
i funkcję jak config.sys?

Shakuł
shakul_at_box43.gnet.pl