Re: sesja dosa

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Thu 22 Apr 1999 - 00:01:30 MET DST

Cześć,

On Sun, 18 Apr 1999 18:12:32, Michal Koslinski
<Michal.Koslinski_at_f91.n480.z2.fidonet.org> wrote:

> pomyslalem, ze otworze dosa w oknie i tam znajde swoje dos settings i faktynie,
> tylko okazalo sie, ze sa okrotnie okrojone w porownaniu z tym co pamietam
> niegdys :), nie ma akurat tego czego potrzebowalem tj. DOS_DEVICE :(.
>
> czy ktos sie z czym takim spotkal, lub wie co jeszcze moge zrobic?

        Co do reszty Twoich problemów, to się nie spotkałem. Ale to, że
zestaw DOS settings w lokalnym menu otwartej sesji jest inny niż w
notatniku obiektu, to jest stan normalny i pożądany (choć prawdę
mówiąc brakuje mi tam paru ustawień, np. pracy w tle :) - lokalne menu
daje Ci dostęp tylko do parametrów chodzącej sesji. Nie ma tam
parametrów, które trzeba ustalić dla danej sesji "z góry" (np. DOS
DEVICE), a tylko te, którymi można manipulować podczas pracy. Nie
muszę chyba dodawać, że te parametry są ważne tylko dla konkretnego
VDM-a i są uwalane wraz z nim po zakończeniu programu.

--
Pozdrawiam,
Jan.